måndag 15 januari 2007

Soundtracket till mitt liv.

Pengabrorsan må vara det lamaste namnet ändå sedan doktor Alban huserade land och rike men fan vad bra det är. Det går framåt, bakåt, upp och ner. Man kastas mellan hopp och förtvivlan, försvinner i dalar djupa som Kaspiska havet och toppar som påminner om den största knarkresa du varit på.
Och det är fruktansvärt bra. Jag har aldrig hört originallåtarna men det han gör är tame fan mitt livs soundtrack. Den dagen Scorsese bestämmer sig för att föreviga mitt liv så kommer han nog göra det till tonerna av Downtown Train.

Hörde även att Filip och Fredrik varit elaka med Idol-Ola på rockbjörnen, det känns skönt. Skönt är det oxå att han blev utan björnar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men off the record har du väl hört ;-)

hmpeople sa...

Tänker jag inte svara på.