måndag 8 januari 2007

The first virtual knogmacka in the ass.

Vi har redan presenterat oss här intill. Som ni ser.
Så vi går direkt till den första utdleningen av mackan. Knogmackan då alltså.
Tyvärr finns det för många bögnollor där ute som förtjänar en fist i, ja ni förstår nog vart. Så den uteblir. Vi är helt enkelt utsatta för på tok för mycket skit som samhället matar oss med. Den här redaktionen är relativt ny och vi har helt enkelt inte haft tid att sortera allt.

Men en liten fis skickar vi ändå till Aftonbladets nöjesredaktion som har mage att kritisera männen bakom de, smått geniala, fake-bilder som publicerats på svenska kändisar. Mer sånt säger vi.
Skämmes tamejfan.

Avslutningsvis så önskar vi er välkomman till heaven on on the net. Fetaste fajten online.
Myspys och pepparkakor. Vrålåk och Farsta-ladd.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, du är ju helt dum i huvet.

Anonym sa...

Jag säger dig/er. En vacker dag tar vi över världen.
Markus Fagervall i din TV, Laakso i din stereo, Mikael Niemi i din bokhylla och Daniel Henriksson i din islada.
Plus en lya i Sumpan.

hmpeople sa...

Den dagen Markus våldsgästar min teve, Laakso min stereo, Micke min bolhylla och Henriksson min islada hoppas jag innerligt att inlandisen har smält, solen rasat och skåne blivit danskt.

Anonym sa...

Med tanke på hur världen artar sig så känns det ju ganska troligt.

hmpeople sa...

Verkar tyvärr som att du har rätt. Men tills dess håller vi till godo med Andreas Mattson i stereon, Carolina Gynning i teven, Leif GW Persson i bokhyllan och Tommy "jag är puckrädd och självmålsbenägen" Salo i buren. Inte för att verka självgod på något sätt men WORD man.